Informace o nás
Kde nás najdete
Spolehlivý obchod
  • Člen APEK - Asociace pro elektronickou komerci
  • APEK - Česká kvalita
  • APEK - Česká kvalita

Reklamace

Reklamace značky POLTI zasílejte přímo na autorizovaný servis:

JM SERVIS s.r.o.

Svépomoc 682
391 02 Sezimovo Ústí 2

Tel. +420 318 215 260
Mobil.: +420 775 598 885
E-mail: v.svehla@jm-servis.cz
Web: www.jm-servis.cz

Reklamace na všechny naše ostatní značky zasílejte na naši adresu:

NIKARO s.r.o.
Veselka 48
259 01 Olbramovice
Tel.: +420 777 864 634
E-mail: reklamace@nikaro.cz

Standardně nabízíme na všechny naše značky záruku 24. měsíců, s níže uvedenými vyjímkami:

  • Rolser - extra záruka 5 let
  • Simplehuman - zrcátka 5 let, vybrané modely odpadkových košů  5-10 let, koupelnové a kuchňské doplňky 5 let, bezdotykové dávkovače 2 roky.

Konkrétní délku záruční doby u jednotlivých výrobku je možné nalézt na produktové stránce, vedle kódu zboží.

V případě, že se u zakoupeného zboží objeví závada, postupujte prosím podle následujícího reklamačního řádu:

Při zjištění nedostatku u zboží neodkládejte uplatnění jeho reklamace. Čím dříve nás s problémem seznámíte, tím dříve svou chybu napravíme. Ze zákona tato doba činí 24 měsíců od převzetí zásilky.

Pozor, záruka se nevztahuje na zboží:

  • roztržené, prořezané, propálené či jinak mechanicky poškozené
  • poškozené použitím v rozporu s dodaným návodem k použití či běžnými zásadami používání daného zboží
  • poškozené přírodními vlivy
  • poškozené neodborným servisem
  • s prošlou záruční lhůtou v den jeho předložení k reklamaci


Přehled požadavků - Žádosti o reklamaci:

  • označení reklamovaného zboží
  • přesný popis závady, jejích projevů, případně příčiny jejího vzniku
  • požadavek způsobu vyřízení reklamace
  • datum nákupu zboží, číslo faktury (dokladu o zaplacení)
  • adresa prodejny / pobočky nebo skladu, kam máme vyřízenou reklamaci odeslat
  • kontakt na osobu, která vyřizuje reklamaci / zákazníka ( pro případ dotazů servisnho technika).

Lhůta pro vyřízení reklamace běží ode dne předání závadného zboží nám či na místo určené k jeho opravě. Reklamované zboží nemusí být v původním obalu a jako ze škatulky, dbejte však na jeho dostatečné ochranné zabalení, čistotu a kompletnost. Reklamované zboží zákazník zasílá na své vlastní náklady.

O reklamaci jsme povinni rozhodnout do 3 pracovních dnů, případně v této lhůtě nařídit nutnost dalšího odborného posouzení. Reklamaci, odstranění vady a vaši spokojenost obstaráme nejpozději do 30 dnů od data jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme na potřebě delší lhůty. Dojde-li k překročení této doby, máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

V potvrzení reklamace bude uvedeno datum uplatnění reklamace, popis vady, požadovaný způsob vyřízení a informace o provedení opravy a její délce.

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat elektronicky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Záruka za jakost bude prodloužena o dobu do konečného vyřízení reklamace nebo do doby, kdy je kupující povinen si své opravené zboží vyzvednout.

Od 1. 2. 2016 je možné k řešení sporů využít také mimosoudní cestu. Více v obchodních podmínkách ZDE.

O vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo SMS dle vašeho přání.

Váš tým Nikaro s.r.o.

Dalších 5.830 položek z kategorie koupelna, kuchyně a domácnost Dalších 5.830 položek z
koupelny a domácnosti
Objednáte do 11:00 a zásilka je zítra u vás Objednáte do 11:00
zítra je zboží u Vás
Možnost elektronické výměny dokladů EDI Možnost napojení na EDI
elektronickou výměnu dokladů
K dispozici XML feedy pro  synchronizaci K dispozici XML feedy
dostupnosti, obsahová data
Zákaznická podpora

Potřebujete poradit s výběrem nebo máte jiný dotaz?

Telefonické objednávky: +420 773 111 269 Telefonické objednávky:
+420 773 111 269
Infolinka: +420 777 864 634 Infolinka:
+420 777 864 634
Pracovní dny 8-16:30 hodin

NIKARO, s.r.o. - Veselka 48, 259 01 Olbramovice - Votice, ČESKÁ REPUBLIKA
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

© Copyright 2004-2024 b2b.nikaro.cz | webdesign 2bcreative.cz