Reklamace
Reklamace značky POLTI zasílejte přímo na autorizovaný servis:
Svépomoc 682
391 02 Sezimovo Ústí 2
Tel. +420 318 215 260
Mobil.: +420 775 598 885
E-mail: v.svehla@jm-servis.cz
Web: www.jm-servis.cz
Reklamace na všechny naše ostatní značky zasílejte na naši adresu:
NIKARO s.r.o.
Veselka 48
259 01 Olbramovice
Tel.: +420 777 864 634
E-mail: reklamace@nikaro.cz
Standardně nabízíme na všechny naše značky záruku 24. měsíců, s níže uvedenými vyjímkami:
- Rolser - extra záruka 5 let
- Simplehuman - zrcátka 5 let, vybrané modely odpadkových košů 5-10 let, koupelnové a kuchňské doplňky 5 let, bezdotykové dávkovače 2 roky.
Konkrétní délku záruční doby u jednotlivých výrobku je možné nalézt na produktové stránce, vedle kódu zboží.
V případě, že se u zakoupeného zboží objeví závada, postupujte prosím podle následujícího reklamačního řádu:
Při zjištění nedostatku u zboží neodkládejte uplatnění jeho reklamace. Čím dříve nás s problémem seznámíte, tím dříve svou chybu napravíme. Ze zákona tato doba činí 24 měsíců od převzetí zásilky.
Pozor, záruka se nevztahuje na zboží:
- roztržené, prořezané, propálené či jinak mechanicky poškozené
- poškozené použitím v rozporu s dodaným návodem k použití či běžnými zásadami používání daného zboží
- poškozené přírodními vlivy
- poškozené neodborným servisem
- s prošlou záruční lhůtou v den jeho předložení k reklamaci
Přehled požadavků - Žádosti o reklamaci:
- označení reklamovaného zboží
- přesný popis závady, jejích projevů, případně příčiny jejího vzniku
- požadavek způsobu vyřízení reklamace
- datum nákupu zboží, číslo faktury (dokladu o zaplacení)
- adresa prodejny / pobočky nebo skladu, kam máme vyřízenou reklamaci odeslat
- kontakt na osobu, která vyřizuje reklamaci / zákazníka ( pro případ dotazů servisnho technika).
Lhůta pro vyřízení reklamace běží ode dne předání závadného zboží nám či na místo určené k jeho opravě. Reklamované zboží nemusí být v původním obalu a jako ze škatulky, dbejte však na jeho dostatečné ochranné zabalení, čistotu a kompletnost. Reklamované zboží zákazník zasílá na své vlastní náklady.
O reklamaci jsme povinni rozhodnout do 3 pracovních dnů, případně v této lhůtě nařídit nutnost dalšího odborného posouzení. Reklamaci, odstranění vady a vaši spokojenost obstaráme nejpozději do 30 dnů od data jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme na potřebě delší lhůty. Dojde-li k překročení této doby, máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
V potvrzení reklamace bude uvedeno datum uplatnění reklamace, popis vady, požadovaný způsob vyřízení a informace o provedení opravy a její délce.
O vyřízení reklamace Vás budeme informovat elektronicky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Záruka za jakost bude prodloužena o dobu do konečného vyřízení reklamace nebo do doby, kdy je kupující povinen si své opravené zboží vyzvednout.
Od 1. 2. 2016 je možné k řešení sporů využít také mimosoudní cestu. Více v obchodních podmínkách ZDE.
O vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo SMS dle vašeho přání.
Váš tým Nikaro s.r.o.